/Files/images/1/23906152.png

/Files/images/1/2/1.jpg

«Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Ви бачите, як змінюються технології, як розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти, які зараз навчаються у школі. Тому ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати»

/Files/images/1/nush/bloggif_5bd1978ddf77a.gif

Державні стандарти. Нова українська школа

! Постанова КМУ від 21.02.2017 №87“Про затвердження Державного стандарту початкової освіти“(застосовується з 1 вересня 2018 р. для учнів, які навчаються за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти).

Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року№ 462«Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392«Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти».

!Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

! Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 №903-р«Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».

! Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 №283«Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».

1 вересня 2018 року в Україні буде розпочато впровадження реформи Нової української школи. Якщо коротко, то це перехід від школи, орієнтованої на отримання знань, до компетентісного підходу в навчанні.
Ми живемо в XXI сторіччі, де важливо бути креативним, уміти критично мислити і працювати в команді!
Успіхів всім нам!

/Files/images/105185834_line534.gif

У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але треба подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.
Щоб створити певну систему, що заощадить час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня в НУШ запропоновані такі зони:

Зона новин

/Files/images/1/nush/зона новин.jpg /Files/images/1/nush/зона новин1.jpg

Комунікативна зона

/Files/images/1/nush/bloggif_5bd196d375143.gif

Тематична зона

/Files/images/1/nush/тематична зона.jpg

Зона тиші

/Files/images/1/nush/IMG_20181025_103448.jpg

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

ЩО ТАКЕ РАНКОВА ЗУСТРІЧ?

/Files/images/1/nush/24.jpg

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Чотири основні компоненти ранкової зустрічі:

"Вітання"

Учні разом із вчителем розміщуються в колі. Усі діти вітаються і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

Гра "Цікава скринька"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c376d659420e.gif

"Ранкова зарядка"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c376dc53b6f8.gif

"Групове заняття"

Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва, кооперативні за суттю, враховують індивідуальний рівень розвитку певних навичок дітей. Такі групові заняття, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

Гра "Павутинка"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c37724daf2ec.gif

"Обмін інформацією"

Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.

Гра "Крісло автора"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c37738ec3bd7.gif

"Щоденні новини"

Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізує початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності.

/Files/images/1/nush/bloggif_5c3776f704c82.gif

Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності

/Files/images/1/nush/завантаження.jpg

Одним із новітніх способів організації навчальної діяльності з молодшими школярами є - лепбук. По суті лепбук являє собою папку або міні-книжку, в якій систематизовані знання з якоїсь теми. Теми можуть бути як широкі («Математика», «Погода», «Спорт»), так і вузькі («Коти», «Сніг», «Яблука»). У такій книжці багато кишеньок та конвертиків, що містять необхідний систематизований матеріал (у тому числі ілюстративний) для вивчення і закріплення знань по даній темі. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини.

Лепбук "Зимові свята"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c377d25eb751.gif

Лепбук "Пригоди крапельки"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c377e4068017.gif

Виховна робота

З великим нетерпінням першокласники чекали на прихід Святого Миколая, для якого писали листи, малювали малюнки, виготовляли помічників Миколая - янголів.

/Files/images/1/nush/bloggif_5c378e5e94cc1.gif

Ранок "Новорічну казку кличмо в гості"

/Files/images/1/nush/bloggif_5c3787b638bfc.gif

Докладніше про зміни >

/Files/images/29.gif

НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

1. Закон України "Про освіту"

2. Закон України "Про загальну середню освіту"

3. Розпорядження Кабінету Міністрів від 14.12.2016 р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізалізації державної політики у сфері реформування загальної освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"

4. ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ у Законі України "Про освіту"

5. Професійний стандарт на професію "Вчитель початкової школи" (обговорюється)

6. Нормативні документи в початковій школі

Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Державний стандарт початкової освіти (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №87)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ НУШ

Порадник для вчителя. (Нова українська школа)

Методичні рекомендації щодо створення освітнього середовища в перших класах НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Зрозуміти новий Держстандарт початкової загальної освіти Інструкція для вчителів

/Files/images/28.gif

Нова українська школа Презентаційний матеріал

/Files/images/28.gif

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Задачі, які повинен уміти вирішувати вчитель нової формації

  • Учити новому мисленню, методам пізнання й самоорганізації;
  • Уміти підвести до дверей, дати ключ і навчити учня як учасника освітнього процесу користуватись цим інструментом. Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ знань;
  • Навчити учня самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
  • Навчити учня самоорганізації та показати йому реальний шлях до самореалізації по спіралі:
    /Files/images/1/Рисунок1.png

Лілія Гриневич. Концепція НУШ. Онлайн-курс для вчителів ...

Аби підтримати педагогів на цьому шляху, Міністерство освіти і науки України почало масштабне підвищення кваліфікації вчителів.
У квітні та травні 64 вчителів англійської мови Виноградівського району, пройшли обов’язковий 3-денний очний курс-тренінг, програма якого складалася з чотирьох модулів

Як вдосконалити шкільний дизайн у стилі НУШ

/Files/images/28.gif

Кiлькiсть переглядiв: 663

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.