/Files/images/1_direktor/yachs.jpg
ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Методична скарбничка

НАКАЗ Про тимчасовий перехід на навчання з використанням дистанційних технологій


/Files/images/zvtnst/111 - копия (2).gif МОН роз’яснює, як організовувати навчання в умовах карантину

/Files/images/1.gif ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

/Files/images/1.gif 12 способів зробити дистанційне навчання цікавим

/Files/images/1.gif Покрокова інструкція Google Meet

/Files/images/1.gifПрава та обов'язки вчителів під час дистанційного навчання - відповіді законодавства

/Files/images/1_kabneti/111.gif Методичні рекомендації щодо використання мобільних пристроїв в освітньому процесі

/Files/images/1.gif Інструменти та електронні ресурси для організації дистанційного навчання

/Files/images/1.gif СУЧАСНІ МЕТОДИ І ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ КАРАНТИНУ

/Files/images/zvtnst/111 - копия (2).gif Індивідуальний план роботи практичного психолога та соціального педагога під час карантину

/Files/images/zvtnst/111 - копия (2).gif Орієнтовний індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину

/Files/images/zvtnst/111 - копия (2).gif Орієнтовний план роботи вихователя дошкільної групи під час карантину

/Files/images/zvtnst/111 - копия (2).gif Робота вихователя групи продовженого дня в умовах дистанційного та змішаного навчання

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Storytelling: як зацікавити дітей, розповідаючи історії

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Захоплива математика: шість оригінальних завдань для розвитку логіки

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Технологія шестикутного навчання – як це працює, ідеї завдань та онлайн-сервіс для створення шаблонів

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Особливості реалізації навчання математики за сінгапурською методикою

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Методики організації лабораторних і практичних робіт під час дистанційного навчання

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Викладання інформатики під час карантину

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Надзвичайна математика: огляд 22 цікавих онлайн-ресурсів

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Дистанційне навчання: як зацікавити учнів на уроках географії

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Комікс – це новий формат творчого переосмислення навчального матеріалу

/Files/images/1_kabneti/bf.gif На допомогу вчителю фізичної культури під час організації дистанційного навчання

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Інтелект-карти та як їх ефективно використовувати вчителю

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Рекомендації для філологічного циклу ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

ПОЧАТКОВА ОСВІТА

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Використання інтерактивного прийому «фішбоун» на уроках в початковій школі

/Files/images/1_kabneti/bf.gif Рекомендації щодо упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес початкових класів

Кiлькiсть переглядiв: 1711

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.