/Files/images/16.gif

Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році ЗАВАНТАЖИТИ

ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (початкова школа) ЗАВАНТАЖИТИ

НАКАЗ

Від 01 вересня 2015 року № 119-а

Про утворення класу з інклюзивним навчанням

На підставі постанови кабінету міністрів України № 872 від 15.08.2011р. «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у ЗНЗ», заяв батьків

НАКАЗУЮ:

1. Утворити клас з інклюзивним навчанням з учнем 3-го класу Сакалош Миколом Васильовичем.

2. Заступнику директора з НВР Терпаю В.В. організувати навчально-виховний процес учня Сакалоша Микололи Васильовича

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор школи М.Ю. Роман

З наказом ознайомлені: ____________В.В. Терпай ________ Л. І. Феєр

/Files/images/16.gif

НАКАЗ

Від 16 вересня 2015 року № 147

Про створення класу з інклюзивною
формою навчання та організацію
навчально-виховногопроцесу у 2015/2016 н.р.

На підставіЗакону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06. 07. 2010 р. № 244-VI, Постанови Кабінету Міністрів України від 15. 08. 2011 р. № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», витягів з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації та з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство

НАКАЗУЮ:

1.Створити у 2015/2016 навчальному році клас з інклюзивною формою навчання ( 3 клас, учень-Сакалош Микола Васильович)

2.Призначити асистентом вчителя:

Поліщук Оксану Василівну

3. Асистенту вчителя Поліщук О.В. забезпечити:

3.1. виконання посадових обов’язків асистента вчителя (додаток 1);

3.2. соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами;

3.3. до 30.09.2015 р. спільно з заступником директора Терпай В.В., учителем початкових класів Феєр Л.І., батьками Сакалоша Миколи, практичним психологом Терлецькою Д.В., соціальним педагогом Рацин Т.В. здійснювати розробку індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану та його виконання протягом навчального року;

3.4. за індивідуальним навчальним планом здійснювати відповідне календарне та поурочне планування.

4. Покласти відповідальність за збереження здоров’я учня Сакалоша Миколи на асистента вчителя Поліщук О.В. та вчителя початкових класів Феєр Л..І..

5. Вчителю початкових класів Феєр Л.І. забезпечити особистісно зорієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу, враховуючи особливі освітні потреби учня.

6. Для проведення корекційно-розвиткових занять надати 3 години психологу Терлецькій Д.В.

7. Здійснювати оцінюваннянавчальних досягнень дитини з особливими потребами згідно з критеріями оцінюваннянавчальнихдосягнень учнів та обсягом матеріалу, визначеним індивідуальною навчальною програмою.

8. Залучати дитину до позакласних та позашкільних заходів з урахуванням її інтересів, нахилів, здібностей, побажань, індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності та стану здоров’я.

9. Практичному психологу Терлецькій Д.В.

9.1.надавати систематичну консультативну допомогу вчителю початкових класів,учителям-предметникам, які викладають у класах з інклюзивною формою навчання,у створенні сприятливих умов адаптації учня з ООП, психологічно комфортногоперебування в учнівському колективі;

9.2.вивчити стан адаптації учня з ООП класу з інклюзивною формою навчання;

9.3. здійснювати психолого-педагогічний супровід:

–проводити індивідуальну роботу, сприяти успішній адаптації до навчання та перебування в учнівському колективі;

–родини, у якій виховується дитина з ООП, проводити індивідуальні консультаціїдля батьків.

10. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Терпаю В.В.:

10.1. взяти під контроль:

–організацію навчання учня у класі з інклюзивною формоюнавчання;

–проведення корекційно-розвиткових занять;

–здійснення аналізу результативності навчально-виховного процесу в класі зінклюзивною формою навчання та рівня навчальних досягнень.

11. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи М.Ю. Роман

З наказом ознайомлені: ________В.В.Терпай________Л.І.Феєр ______О.В.Поліщук _________Д.В.Терлецька_______Т.В.Рацин

Індивідуальна програма розвитку ЗАВАНТАЖИТИ

Методичні рекомендації Організація інклюзивного навчання 2015-2016 ЗАВАНТАЖИТИ

Складання індивідуальної програми розвитку ЗАВАНТАЖИТИ

Індивідуалізований навчальний план Завантажити

Поради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами Завантажити

Програми для розумово в¦дсталих (2-4кл) 1ч

Програми для розумово в¦дсталих (2-4кл) 2ч

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.