/Files/images/vokalniy_gurtok/62b0808db0.gif

/Files/images/girlyanda-gif_4.gif

/Files/images/vokalniy_gurtok/partitura-animatsionnaya-kartinka-0049.gif

/Files/images/vokalniy_gurtok/skripichnyj-kljuch.gif

/Files/images/DSC_0069.JPGНаші зірочки вокального гуртка " Широківські дзвіночки,дзвінкі голосочки"

/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_20161106_144404.JPG

Керівник гуртка: Березовскова Оксана Юріївна

/Files/images/vokalniy_gurtok/5f350d3845.gif

Українські народні музичні інструменти

/Files/images/DSC_0069.JPGМіжнародний День музики

Так все починалось... репетиція гуртківців до Дня музики

/Files/images/DSC_0052.JPGПісня " Вишиваночка " виконують уч.9 класу

/Files/images/DSC_0072.JPG

Фрагмент з концерту присвяченого до Дня музики. Музика-душа мови

/Files/images/DSC_0067.JPG

/Files/images/DSC_0096.JPG

/Files/images/DSC_0137.JPG

/Files/images/DSC_0138.JPG

/Files/images/DSC_0150.JPG

/Files/images/DSC_0139.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/partitura-animatsionnaya-kartinka-0049.gif

Районний конкурс " Веселковий гурт-2016 "

null

/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_20161103_125301.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0252.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_20161103_125636.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0255.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/IMG_20161103_200855.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/partitura-animatsionnaya-kartinka-0049.gif

вчимося розпізнавати музичні інструменти

/Files/images/vokalniy_gurtok/partitura-animatsionnaya-kartinka-0049.gif

Легенда про украінську пісню

/Files/images/vokalniy_gurtok/partitura-animatsionnaya-kartinka-0049.gif

Розспівка 1

/Files/images/vokalniy_gurtok/partitura-animatsionnaya-kartinka-0049.gif

Термін «вокал» визначається, як мистецтво володіння співацьким голосом. Спів - складний процес звукоутворення, в якому важливу роль відіграє координація слуху та голосу, або взаємодія співочої (нефальшивої) інтонації і слуху, що контролює якість співу. Спів залишається самим доступним, розповсюдженим та популярним видом музичної діяльності серед дітей будь-якого віку.
Загальний музичний і вокальний розвиток починається з раннього віку дитини і навіть ще до її народження. За висновками дослідників при народженні кожна дитина має певний рівень розвитку музичного звуковисотного слуху та відчуття ритму, завдяки яким дитина здатна сприймати людське мовлення інших і розвивати власне. Якщо надалі не розвивати ці здібності – то згодом вони згасають. Успішність вокального розвитку залежить від деяких чинників,починаючи від створення необхідних умов до організації та професійного правильного керування даним процесом з боку педагогів, вихователів та батьків дитини.
Музичні здібності дитини базуються на їх психомоторній та емоційній природі. Емоційний зміст музики сприймається слухачем у першу чергу і викликає емоційну реакцію і разом з нею рухову. відтворює довжину, голосність та частоту звуків. Саме у процесі співу розвивається музичний слух дитини, як найважливіший чинник розвитку інших її музичних здібностей та музичної культури

/Files/images/vokalniy_gurtok/705c0de2eb.gif

Музичне виховання займає одне з важливих місць у формуванні всебічного розвитку людини, духовно багатої, морально чистої і фізично досконалої. Дітей необхідно навчити любити і розуміти музику, розвивати художній смак, творчі здібності (музичний слух, чуття ритму, музичну пам’ять, виконавську майстерність).
Крім того, діти повинні виразно і свідомо співати нескладні пісні на слух та по нотах. Слід розвивати їх творчу активність, виховувати здатність емоційно сприймати музику.
Метою гуртка є розвиток музичних здібностей та інтересів дітей, формування патріотичних почуттів засобами народної пісні. Засвоюючи музично - поетичні твори, діти вчаться розуміти красу рідного слова. Участь у вокальному гуртку: його буднях й святах є доброю школою навчання дітей спілкуванню, а виступи на концертах - джерелом радості й натхнення.
Пісня - це голос душі народу, ліричний вияв його співучої вдачі. Нікого не потрібно переконувати у важливості музичного розвитку. Саме музика знаходить дорогу до душі дитини, спонукає її до самовираження, знайомить з навколишнім світом. Відвідування дошкільниками гуртка «Широкывські голосочки» - це не лише засіб забезпечення виконання естетичних та освітніх завдань з музичного виховання, а й важливий засіб укріплення психічного та фізичного здоров’я, розвитку та мовленнєвих здібностей дитини.
Модель роботи гуртка «Широківські дзвіночки» - концертно-показова. Такий підхід до розвитку дітей дозволяє зрозуміти важливість послідовного навчання, яке має специфічну логіку та закономірність. Вихованці вокального гуртка «перетворюються» у « артистів-універсалів». Пісенна творчість сприяє розвитку музичних здібностей учнів, естетичного смаку, впливає на них всебічно й гармонійно. У дитячих піснях, так як у казці чи байці, через явища природи, повадки тварин можна показати людські радощі і печалі, особливості побуту, звичаї національного світобачення. Пісня впливає на розвиток мови, слуху, ритму, голосу, формує у дитини яскраву уяву

/Files/images/777.png

/Files/images/vokalniy_gurtok/bf702987fc.gif

Мета:виявлення і розвиток вокальних здібностей учнів, формування у них вміння правильно виконувати вокальний твір, розвиток музичного слуху, музичної уяви та пам’яті; виховання любові до вокального мистецтва; становлення духовного світу особистості дитини, створення умов для формування внутрішньої потреби суб’єкта у неперервному удосконаленні та в реалізації своїх художньо-мистецьких здібностей і творчих можливостей. Розвиток вокальних здібностей дітей з урахуванням їх музичних інтересів та можливостей. Розвивати співочий голос дітей відповідно до їх діапазону; формувати основні співочі вміння.
Творчий підхід керівника гуртка до планування та організації роботи з дітьми забезпечує послідовність розвитку спеціальних та загальних здібностей дітей : емоційний відгук на музику, чуття музичного ритму, чуття тембру.
Результативність роботи гуртка «Вокального співу» підтверджена практичними успіхами дітей: ці вихованці охоче створюють пісеньки, мелодії на дитячих музичних інструментах. Жодне свято в школі не проходить без активності участі в них учасників гуртка.Виявлення і розвиток вокальних здібностей у дітей шкільного віку. Приділяти увагу обдарованим дітям, розвивати їх творчі здібності. Розвивати творчу уяву. Збагачувати її музичними враженнями. Виховувати у дітей стійкий інтерес до різних видів та жанрів музики. Формувати бажання виступати перед слухачами, приймати участь в конкурсах, концертах. Виховувати у дітей естетичний смак, самооцінку, наполегливість, почуття впевненості у своїх силах.

/Files/images/predmeti_200.gif

/Files/images/vokalniy_gurtok/e8e488d4ec.gif

· розвивати музичний слух дітей, чистоту інтонації
· формувати вміння інтонаційно правильно передавати мелодію, протягувати довгі звуки, чітко вимовляти слова пісні
· розвивати навички співу: вміння співати разом, не викрикувати окремі слова, вчасно починати спів після музичного вступу, співати природним голосом, легким звуком
· формувати співочі вміння дітей, розвивати діафрагмальне дихання, вміти передавати веселий характер пісні
· формувати відчуття ансамблю
· розвивати у дітей звуковисотний слух
· розвивати музичну пам’ять і мислення
· формування навичок співочої установки
· різнобічний розвиток вокально-хорового слуху
· розвиток співочого дихання
· розширення діапазону голосу
виховання сили волі, самостійності та активності
/Files/images/predmeti_202.gif

МЕТА ГУРТКА 2014-2015 н.р.
- Надати можливість обдарованим дітям проявити свої здібності на сцені.

-Навчити дітей правильно та інтонаційно чисто співати.

-Прививатита поглиблювати любов до української пісні(народної та композиторської).

-Виховувати смак, високу виконавську культуру.

-Приймати участь в шкільних, міських та районних оглядах художньої самодіяльності, в загальношкільних та міських заходах.

ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ
-Учасники вокального гуртка приймають участь у шкільних та міських концертах, конкурсах, ранках та ін. заходах, оглядах шкільної, міської та районної художньої самодіяльності.

-На заняттях гуртка діти вчать нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, вміння володіти мікрофоном, дикцію та виразність співу.

-Гуртківці розширюють свій кругозір, само реалізуються та підвищують свою самооцінку .

-Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

МЕТА ЗАНЯТЬ

- розвиток співочого дихання;

- розширення діапазону голосу;

- спів без супроводу;

- спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).

РОБОТА ГУРТКА

змінюється згідно заходів і концертів.

За І сем. була проведена активна робота. З початку навчального року діти були включені в систематичні заняття вокальної групи і в активну концертну діяльність.

Юні вокалісти брали участь практично у всіх шкільних заходах і концертах:

Концерт до Дня вчителя , «Козацькому роду нема переводу», «Свято осені» Новорічні ранки (сер. та ст. кл.) Учасники вокального гуртка не тільки самі виступали на різних концертах, але й культурно розвивалися, відвідуючи музичні заходи за межами нашої школи

ВОКАЛЬНИЙ ГУРТОК ТА УЧАСНИКИ ГУРТКА ПРЕЗЕНТАЦІЯ завантажи

" А НАША ПІСНЯ СОЛОВ'ЇНА,АЖ ДО НЕБА ЛИНЕ..."

Для перегляду відео необхідно встановити останню версію Adobe Flash Player.

/Files/images/105.gif

/Files/images/IMG_20151207_120654065.jpgІванчишин Каріна

Сірко Ангеліна

/Files/images/IMG_20151207_120617827.jpgФеєр Аліна /Files/images/IMG_20151207_120638219.jpgЛихтей Еннеса /Files/images/IMG_20151207_121204010.jpgФеєр Вікторія /Files/images/IMG_20151207_121135761.jpgКопинець Оксана


/Files/images/8q8oCqxc5vw.jpgВийбер Наталія /Files/images/IMG_20151207_120556948.jpgПорада Олександр /Files/images/IMG_20151207_121258141.jpgРацин Ніколетта

Широківські дзвіночки ЗАВАНТАЖИТИ

ВПЛИВ МУЗИКИ НА ЛЮДИНУ

Музика – не просто звуки, це – гармонія – створена людиною, яка виражає глибокі й складні людські почуття.

Вокальна музика (спів)

Мистецтво передавання художнього змісту музичного твору засобами співацького голосу.

Театральна музика

•Синтетичний жанр, в якому поєднується музика, спів, слово, хореографія та сценічна дія.

інструментальна музика

Музика, призначена для виконання на музичних інструментах

Немає, напевне, на Землі людини, яка б не любила музику. Музика супроводжує людини протягом усього життя: весела і сумна, ритмічна і повільна

/Files/images/animashki-muzika-973.gif
Лікувальні звуки музики
•Кожен звук несе в собі певну вібрацію, яка відгукується в організмі людини. Слова, у яких багато "О", що переходить в "Е", - лікувальні. Зокрема, у кожній молитві є певна вібрація, що впливає на певну групу органів людини.
•Звук "І" - співати сильно, протяжно, розкривши рот, як в усмішці. Це впливає стимулююче на очі, мозок, гіпофіз, шишкову залозу. Відчувається радісне збудження.
•Звук "Е" - співати як довгий звук, але не задихатись. Стимулююче впливає на горло, трахею, паращитовидні і щитовидні залози, викликає гармонізацію фізіологічних процесів в організмі.
•Звук "А" - співати так, наче присипляєте дитину в колисці. Це стимулює верхню частину легень, знімає загальне напруження.
•Звуки "Я", "ЮЯ" - надає енергію ниркам і сечовому міхуреві. Звук "ІЮЯ" - наповнює енергією серце і серцеву чакру. Звук "СІ" - знімає нервове напруження. Звуки "О-о, 1-і" - як завивання. Сприяють заживленню геморою.
•Звук "ПАААА" -співати на одному диханні. Активізує серце.
•Звук "НКОНГ" - вимовляти глибоко, щоб відчувалася вібрація кінчика носа. Стимулює сонячне сплетіння, печінку, шлунок, активізує праву і ліву півкулі мозку.
•Звук є оздоровчим для всього організму. Звук повинен заповнювати весь простір, у вухах звучить орган, музика сфер, свідомість розширюється для творчої молитви.
/Files/images/animashki-muzika-856.gif
Шкідливий вплив музики

Надзвичайно шкідливою для людини (особливо молодої) є рок-музика. Рок-музика (зокрема важкий рок), впливаючи ультра- та інфразвуками, яких ми не чуємо, але їх "чують" всі наші органи, може руйнувати мозок. Потужність звуку - також один з основних параметрів впливу на організм. Психолог Дізарева вважає, що рок-музика може підштовхнути людину до самогубства. А при достатній потужності - смертельна. Люди, які зазнали впливу психотронної музики, розповідають: "Спочатку окремі звуки оточили мене. Здавалось, що чую голос моїх клітин, органів, їх крики про допомогу. Все це злилось в загальний хор розладнаного негармонійного організму, з'явилось відчуття безвиході, непоправності становища

•Останнім часом стало модним слухати музику через навушники. У людини з плеєром ( walkman-слухач) розсіяний погляд, легеньке пританцьовування при ході - вони насправді нагадують зомбі. Медики вважають, що 14-годинне безперервне прослуховування музики через потужні навушники здатне ввести людину в психотранс, аналогічний до наркотичного сп'яніння. Деякі зараховують walkman - слухачів" до категорії "духовних наркоманів", разом з іншими втікачами від реальності - ТV-манами, фанатами комп'ютерних ігор і т. д. У затятих меломанів, які звикли збільшувати децибельні "дози" потужних звуків улюблених рок-груп, можна знайти, як стверджують фахівці, гаму всіляких розладів, починаючи від погіршення слуху і закінчуючи порушеннями обміну речовин. Дослідження, проведені Ленінградським інститутом театру, музики і кінематографії показали, що значно більше молоді відвідує філармонії та спектаклі класичної музики, ніж джазової і рок-музики

•Психотронна музика на перший погляд є спокійна і приємна. А от слухати її більше двох хвилин неможливо. Від неї розривається серце, кров молотками б'є у скронях. Від неї втікають з неприємним відчуттям у душі. Якщо по радіо чи телебаченню прокрутити таку музику, то можна влаштувати будь-який ажіотаж, паніку, загальний смуток, зневіру, підняти агресивність людей. Під популярну музику за допомогою інфранизьких частот людським голосом можна нав'язати населенню (підсвідомо) потрібний спосіб поведінки чи дії, расову неприязнь (Г. Райлі, Англія). Незаперечним залишається те, що ритми, які становлять основу сучасної музики, є нищівними для природного живого організму. Наприклад, від поганої музики рослини хворіють, корови не дають молока, ембріони повільно розвиваються. Відомо, що дельфіни люблять класичну музику, а свині - джаз...

Як з'явилася музика?

Людина з часом навчився через пісню виражати свої емоції. Пісня, таким чином, була першою музикою, створеної самою людиною. Йому захотілося вперше за допомогою мелодії розповісти про кохання, цьому чудовому почутті. Перші пісні були складені саме про неї. Потім, коли прийшло лихо, чоловік задумав виконати пісню і про нього, виразити і показати в ній свої почуття. Так виникли панахиди, похоронні пісні, церковні співи. Для підтримання ритму з часу розвитку танцю з'явилася виконана тілом самої людини музика - клацання пальцями, плескання в долоні, удари в бубон або барабан. Саме барабан і бубон - перші музичні інструменти. Осіб з їх допомогою навчився виробляти звук. Ці інструменти є настільки древніми, що їх поява важко відстежити, оскільки їх можна знайти у всіх народів. Музика сьогодні фіксується за допомогою нот, а реалізується вона у процесі виконання.

Як музика впливає на наш настрій?

Що таке музика для людини? Вона є видом мистецтва, за допомогою якого можна передавати почуття і настрої. Головними виразними засобами і елементами її є: темп, метр, ритм, мелодія, інструментування, гармонія, тембр, динаміка та інші. Музика володіє властивістю впливати на наш настрій. Існує в психіатрії особливий відділ музикотерапії. За допомогою неї можна впливати навіть на здоров'я людини. Музика частково, а інколи й повністю, передає слухачам настрій виконавця. Її потрібно вибирати, так як існує позитивна музика, а буває і містить в собі багато агресії. Музика також має властивість загострювати духовне сприйняття навколишнього світу. Вона здатна очищати наш розум, також може наповнювати люттю, тривогою, дурістю. Музика здатна при живому виконанні викликати радість, спокій, легкість, подразнення, нудьгу, депресію. Вона має найбільший вплив на нас, якщо написана була вживу, а не під фонограму. Музика благотворно впливає на кору головного мозку. Вона може нам допомогти впоратися зі стресом і депресією, зняти нервову напругу, розслабитися. Як вважають вчені, найбільшу користь людям може принести класична і народна музика.

Кiлькiсть переглядiв: 22

Коментарi

  • Тетяна Корпош

    2016-04-05 22:53:01

    Молодці!...

  • тетяна

    2015-12-03 21:26:46

    молодець!!!...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.