Наші зірочки вокального гуртка " Широківські дзвіночки,дзвінкі голосочки"
Керівник гуртка: Березовскова Оксана Юріївна
Українські народні музичні інструменти
Міжнародний День музики
Так все починалось... репетиція гуртківців до Дня музики
Пісня " Вишиваночка " виконують уч.9 класу
Фрагмент з концерту присвяченого до Дня музики. Музика-душа мови
Районний конкурс " Веселковий гурт-2016 "
null
вчимося розпізнавати музичні інструменти
Легенда про украінську пісню
Розспівка 1
Термін «вокал» визначається, як мистецтво володіння співацьким голосом. Спів - складний процес звукоутворення, в якому важливу роль відіграє координація слуху та голосу, або взаємодія співочої (нефальшивої) інтонації і слуху, що контролює якість співу. Спів залишається самим доступним, розповсюдженим та популярним видом музичної діяльності серед дітей будь-якого віку.
Загальний музичний і вокальний розвиток починається з раннього віку дитини і навіть ще до її народження. За висновками дослідників при народженні кожна дитина має певний рівень розвитку музичного звуковисотного слуху та відчуття ритму, завдяки яким дитина здатна сприймати людське мовлення інших і розвивати власне. Якщо надалі не розвивати ці здібності – то згодом вони згасають. Успішність вокального розвитку залежить від деяких чинників,починаючи від створення необхідних умов до організації та професійного правильного керування даним процесом з боку педагогів, вихователів та батьків дитини.
Музичні здібності дитини базуються на їх психомоторній та емоційній природі. Емоційний зміст музики сприймається слухачем у першу чергу і викликає емоційну реакцію і разом з нею рухову. відтворює довжину, голосність та частоту звуків. Саме у процесі співу розвивається музичний слух дитини, як найважливіший чинник розвитку інших її музичних здібностей та музичної культури
Музичне виховання займає одне з важливих місць у формуванні всебічного розвитку людини, духовно багатої, морально чистої і фізично досконалої. Дітей необхідно навчити любити і розуміти музику, розвивати художній смак, творчі здібності (музичний слух, чуття ритму, музичну пам’ять, виконавську майстерність).
Крім того, діти повинні виразно і свідомо співати нескладні пісні на слух та по нотах. Слід розвивати їх творчу активність, виховувати здатність емоційно сприймати музику.
Метою гуртка є розвиток музичних здібностей та інтересів дітей, формування патріотичних почуттів засобами народної пісні. Засвоюючи музично - поетичні твори, діти вчаться розуміти красу рідного слова. Участь у вокальному гуртку: його буднях й святах є доброю школою навчання дітей спілкуванню, а виступи на концертах - джерелом радості й натхнення.
Пісня - це голос душі народу, ліричний вияв його співучої вдачі. Нікого не потрібно переконувати у важливості музичного розвитку. Саме музика знаходить дорогу до душі дитини, спонукає її до самовираження, знайомить з навколишнім світом. Відвідування дошкільниками гуртка «Широкывські голосочки» - це не лише засіб забезпечення виконання естетичних та освітніх завдань з музичного виховання, а й важливий засіб укріплення психічного та фізичного здоров’я, розвитку та мовленнєвих здібностей дитини.
Модель роботи гуртка «Широківські дзвіночки» - концертно-показова. Такий підхід до розвитку дітей дозволяє зрозуміти важливість послідовного навчання, яке має специфічну логіку та закономірність. Вихованці вокального гуртка «перетворюються» у « артистів-універсалів». Пісенна творчість сприяє розвитку музичних здібностей учнів, естетичного смаку, впливає на них всебічно й гармонійно. У дитячих піснях, так як у казці чи байці, через явища природи, повадки тварин можна показати людські радощі і печалі, особливості побуту, звичаї національного світобачення. Пісня впливає на розвиток мови, слуху, ритму, голосу, формує у дитини яскраву уяву
Мета:виявлення і розвиток вокальних здібностей учнів, формування у них вміння правильно виконувати вокальний твір, розвиток музичного слуху, музичної уяви та пам’яті; виховання любові до вокального мистецтва; становлення духовного світу особистості дитини, створення умов для формування внутрішньої потреби суб’єкта у неперервному удосконаленні та в реалізації своїх художньо-мистецьких здібностей і творчих можливостей. Розвиток вокальних здібностей дітей з урахуванням їх музичних інтересів та можливостей. Розвивати співочий голос дітей відповідно до їх діапазону; формувати основні співочі вміння.
Творчий підхід керівника гуртка до планування та організації роботи з дітьми забезпечує послідовність розвитку спеціальних та загальних здібностей дітей : емоційний відгук на музику, чуття музичного ритму, чуття тембру.
Результативність роботи гуртка «Вокального співу» підтверджена практичними успіхами дітей: ці вихованці охоче створюють пісеньки, мелодії на дитячих музичних інструментах. Жодне свято в школі не проходить без активності участі в них учасників гуртка.Виявлення і розвиток вокальних здібностей у дітей шкільного віку. Приділяти увагу обдарованим дітям, розвивати їх творчі здібності. Розвивати творчу уяву. Збагачувати її музичними враженнями. Виховувати у дітей стійкий інтерес до різних видів та жанрів музики. Формувати бажання виступати перед слухачами, приймати участь в конкурсах, концертах. Виховувати у дітей естетичний смак, самооцінку, наполегливість, почуття впевненості у своїх силах.
· розвивати музичний слух дітей, чистоту інтонації
· формувати вміння інтонаційно правильно передавати мелодію, протягувати довгі звуки, чітко вимовляти слова пісні
· розвивати навички співу: вміння співати разом, не викрикувати окремі слова, вчасно починати спів після музичного вступу, співати природним голосом, легким звуком
· формувати співочі вміння дітей, розвивати діафрагмальне дихання, вміти передавати веселий характер пісні
· формувати відчуття ансамблю
· розвивати у дітей звуковисотний слух
· розвивати музичну пам’ять і мислення
· формування навичок співочої установки
· різнобічний розвиток вокально-хорового слуху
· розвиток співочого дихання
· розширення діапазону голосу
виховання сили волі, самостійності та активності
МЕТА ГУРТКА 2014-2015 н.р.
- Надати можливість обдарованим дітям проявити свої здібності на сцені.
-Навчити дітей правильно та інтонаційно чисто співати.
-Прививатита поглиблювати любов до української пісні(народної та композиторської).
-Виховувати смак, високу виконавську культуру.
-Приймати участь в шкільних, міських та районних оглядах художньої самодіяльності, в загальношкільних та міських заходах.
ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ
-Учасники вокального гуртка приймають участь у шкільних та міських концертах, конкурсах, ранках та ін. заходах, оглядах шкільної, міської та районної художньої самодіяльності.
-На заняттях гуртка діти вчать нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, вміння володіти мікрофоном, дикцію та виразність співу.
-Гуртківці розширюють свій кругозір, само реалізуються та підвищують свою самооцінку .
-Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.
МЕТА ЗАНЯТЬ
- розвиток співочого дихання;
- розширення діапазону голосу;
- спів без супроводу;
- спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).
РОБОТА ГУРТКА
змінюється згідно заходів і концертів.
За І сем. була проведена активна робота. З початку навчального року діти були включені в систематичні заняття вокальної групи і в активну концертну діяльність.
Юні вокалісти брали участь практично у всіх шкільних заходах і концертах:
Концерт до Дня вчителя , «Козацькому роду нема переводу», «Свято осені» Новорічні ранки (сер. та ст. кл.) Учасники вокального гуртка не тільки самі виступали на різних концертах, але й культурно розвивалися, відвідуючи музичні заходи за межами нашої школи
ВОКАЛЬНИЙ ГУРТОК ТА УЧАСНИКИ ГУРТКА ПРЕЗЕНТАЦІЯ завантажи
" А НАША ПІСНЯ СОЛОВ'ЇНА,АЖ ДО НЕБА ЛИНЕ..."
Іванчишин Каріна
Сірко Ангеліна
Феєр Аліна
Лихтей Еннеса
Феєр Вікторія
Копинець Оксана
Вийбер Наталія
Порада Олександр
Рацин Ніколетта
Коментарi
Тетяна Корпош
2016-04-05 22:53:01Молодці!...
тетяна
2015-12-03 21:26:46молодець!!!...