/Files/images/vokalniy_gurtok/eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.png

/Files/images/vokalniy_gurtok/883599k9hv05ihft.gif НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ

/Files/images/vokalniy_gurtok/ukra3.png

/Files/images/vokalniy_gurtok/Без названия (1).jpg

На землю пращурів моїх прийшло дитя…

Довірливо відкрило сині очі.

Вітайте, люди, народилося життя!

Хай світлі будуть дні, зіркові ночі!

Дай рученьку і підемо у світ…

Навчу тебе любити Україну,

ЇЇ лелек, і калиновий цвіт,

І мову материнську солов’їну.

Хай збережуть тебе Софіївські хрести,

Навчать життя по – справжньому любити,

Бо на Вкраїні народився ти ,

В оновленій державі треба жити.

/Files/images/vokalniy_gurtok/патруголок.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/168cc5f83ba5.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/6abde593e172.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/image (22).jpg

Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином. Як синтетична якість, патріотизм охоплює емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовного надбань суспільства.

/Files/images/vokalniy_gurtok/images (4).jpg

Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.

Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята.

Основними напрямами патріотичного виховання є:

— формування уявлень про сім'ю, родину, рід і родовід;

— краєзнавство;

— ознайомлення з явищами суспільного життя;

— формування знань про історію держави, державні символи;

— ознайомлення з традиціями і культурою свого народу;

— формування знань про людство.

/Files/images/vokalniy_gurtok/ukra.png

Для патріотичного виховання важливо правильно визначити віковий етап, на якому стає можливим активне формування у дітей патріотичних почуттів. Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, коли особливо активізується інтерес дитини до соціального світу, суспільних явищ.

Цілеспрямоване патріотичне виховання повинно поєднувати любов до найближчих людей з формуванням такого ж ставлення і до певних феноменів суспільного буття. З цією метою факти життя країни, з якими ознайомлюють дошкільнят, ілюструють прикладами з діяльності близьких їм дорослих, батьків залучають до оцінки суспільних явищ, спільної участі з дітьми у громадських справах.

У розділі «Дитина і навколишній світ» програми виховання «Українське дошкілля» окреслено завдання ознайомлення дітей з явищами суспільного життя за напрямами, зміст яких поглиблюється у кожній наступній віковій групі. Вже у молодшій групі діти мають знати назву рідного міста (села), а в середній повинні мати певні уявлення про Батьківщину («Батьківщина — це місце, де людина народилась і живе, де народились і живуть її батьки. Вона така ж рідна для людини, як її батьки, тому й називається Батьківщиною. Наша Батьківщина — Україна»). Діти повинні знати, що люди, які мають спільну батьківщину, — це народ, а ті, що народилися і живуть в Україні — український народ. У народі з роду в рід передаються мова, пісні, повага до старших, любов до дітей і рідного дому. Програма передбачає формування у дітей уявлень про історію рідного міста (села), походження його назви і назв вулиць, географічні та історичні

/Files/images/vokalniy_gurtok/Без названия.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/j318170_1288899788.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/j318170_1288899804.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/j318170_1288899820.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/j318170_1288899836.jpg

/Files/images/vokalniy_gurtok/j318170_1289070362.jpg

Вшанування Небесної сотні

Горить свіча і пам’яті сльоза,

Додолу з неї краплями стікає,

Земля ридає, плачуть небеса,

Героїв Україна пам’ятає.

19-20 лютого дні вшанування пам’яті Небесної Сотні. Ці події не могли залишитись без уваги ...

З метою патріотичного виховання вихователі підготували і провели різноманітні заходи присвячені річниці кривавих подій на Євромайдані.

З дітьми дошкільного віку були проведені заняття, на яких звучав Гімн України, малята притиснули свої маленькі рученята до сердець, співаючи всім знайомі зворушливі слова. Говорили про те, що означає для кожного любити свою Батьківщину; розкривали поняття, що таке гідність, справедливість, мужність і відданість. Дошкільнята вже знають, що герої – це мужні, незламні, хоробрі, а ще відважні й самовіддані у бою та праці люди, це – люди, які здійснюють великі вчинки на благо інших.

Перегляд фрагенту відеофільму " УКРАЇНА У ВОГНІ "

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0006.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0008.JPG

Перегляд стрічки " Символи України"

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0001.JPG/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0002.JPG

МИ-МАЛЕНЬКІ УКРАЇНЦІ!!!!

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0023.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0024.JPG

/Files/images/vokalniy_gurtok/DSC_0022.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 241

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.