/Files/images/16.gif

/Files/images/01/рекомендації.jpg

Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році

/Files/images/01/Безымянный444.png

Міністерство освіти і науки видало методичні рекомендації викладання предметів у школах в новому 2020-2021 навчальному році.

Вони є влисті №1/9-430 від 11 серпня, опублікованому насайті МОН.

“Автономія вчителя має бути забезпечена академічною свободою, включно зі свободою викладання, свободою від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.

Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників“, – наголошують у рекомендаціях.

Так, у документі містяться рекомендації щодо:

  • розроблення освітньої програми школи;
  • календарно-тематичного та поурочного планування;
  • оцінювання;
  • організації навчання під час епідемії;
  • дистанційного навчання: вибір платформи для проведення уроків, зворотний зв’язок з учнями, асинхронне навчання, особливості оцінювання тощо;
  • окремо щодо організації навчання в початковій школі (зокрема, у 3 класі НУШ) за різними освітніми галузями;
  • навчально-методичного забезпечення освітнього процесу учнів 3 класу “Нової української школи”;
  • окремо щодо базової та повної загальної середньої освіти;
  • особливості вивчення мов і літератур корінних народів, національних меншин;
  • ведення шкільної документації;
  • щодо громадянської освіти та інструментів демократичного розвитку школи тощо.

Методичні рекомендації викладання предметів у 2020/2021 навчальному році

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році

/Files/images/28.gif


/Files/images/2017-2018/МР1718.jpg

Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році

У 2017/2018 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ ЧИННИМИ Є ТАКІ ДОКУМЕНТИ МОН УКРАЇНИ

/Files/images/pedradi/завантаження.jpg

Методичні рекомендації 2016-2017 н.р.

Методичні кейси 2016-2017

/Files/images/28.gif

Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році

1. Методичні рекомендації у 2016-2017 (основна та старша школа)

"Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах"(лист МОН № 1/9-396 від 25.07.2016 р.)

“Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році”Лист ІМЗО від 29.07.2016 № 2.1/10-1855

Лист МОН України від 02.09.2016 № 1/9-454 «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»

Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»(інструктивно-методичні рекомендації)

/Files/images/28.gif
Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році ЗАВАНТАЖИТИ

Кiлькiсть переглядiв: 3316

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.