Методичне об`єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Керівник методоб`єднання
Данканич Світлана Федорівна
До даного об'єднання входять вчителі:
| |
Кляп Тетяна Володимирівна | ![]() |
Чутора Євгеній Михайлович | ![]() |
Білак Маргарита Петрівна | |
![]() | Гудь Вікторія Вікторівна |
Терлецька Діана Василівна | ![]() |
![]() | Попович Марина Юріївна |
Данканич Світлана Федорівна | |
| Березовскова Оксана Юріївна |
Сакалош Марина Вікторівна | ![]() |
Рацин Тетяна Вікторівна | ![]() |
Пріоритетні напрямки роботи ШМО
на 2022-2023 н.р.
1. Упровадження нового Державногостандарту базовоїі повної загальної середньої освіти (у 5-9 класах).
2. Організація роботи щодо підготовки учнів до ЗНО, впровадження тестових технологій.
3. Робота з обдарованими учнями:
· Підготовка до Фестивалю ораторського мистецтва;
Проведення І етапу та підготовка ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з мови, літератури, історії, правознавства.
4. Моніторинг, корекція та підвищення якості знань учнів.
5. Організація семінарів майстерності педагогів з метою ознайомлення з новими методичними розробками.
6. Упровадження елементів інноваційних технологій з метою підвищення якості освіти, професійного зростання вчителя.
ІІ. ЗАХОДИ З УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
1.Ознайомитися і взяти на озброєння пункти методичних рекомендацій щодо викладання української мови та літератури,зарубіжної літератури, історії, правознавства у 2022-2023 навчальному році.
Термін до 05.09.2022
Вчителі ШМО
2. Вести постійну роботу по вдосконаленню власної методичної теми.
Протягом року
Вчителі ШМО
3. Підготувати інформаційний банк щодо роботи вчителів над методичною темою.
Термін до 10.09.2022
Керівник ШМО
4. Зробити аналіз якісного та кількісного складу вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії.
Термін до 12.09.2022
Керівник ШМО
5. Пройти курсову перепідготовку вчителям у 2022/2023навчальному році згідно з графіком.
ІІІ. ЗАХОДИ З ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРЕСИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
1.Максимально використовувати фахові видання «Дивослово», «Українська мова і література в школі», «Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах», «Зарубіжна література»" Істарія".
Термін: протягом року
Відповідальні вчителі ШМО
2.Користуватися електронним банком педагогічного досвіду вчителів району з метою підвищення результативності уроку та організації позакласної роботи.
Термін: протягом року
Відповідальні учителі ШМО
3.Брати участь у районній виставці творчих методичних доробків «Я атестуюсь»
Термін: березень 2023
Відповідальні вчителі, які атестуються
4.Представляти творчі роботи учителів району в обласному ярмарку-презентації педагогічних ідей та технологій.
Термін: протягом року 2022-2032 н.р.
Відповідальні вчителі ШМО
5.Продовжувати роботу щодо друкування творчих матеріалів вчителів у фахових журналах та Інтернет-ресурсах.
Термін: протягом року
Відповідальні вчителі ШМО
ІV. ЗАХОДИ ЩОДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. Підготовка та проведення Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури,англійської мови, історії, правознавства.
Термін: жовтень 2022
Відповідальний: вчителі ШМО
Термін: листопад 2022
Відповідальний: вчителі-словесники
3. Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських конкурсах учнівської творчості, мовознавчому конкурсі«Соняшник»,«Патріот»,«Гринвіч»,«Лелека»,«Sunflower»та інш.
Термін: за окремим планом
Відповідальний: вчителі ШМО
Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми
1. Бути доброзичливим і чуйним.
2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
4. Мати широке коло інтересів.
5. Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей.
6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.
7. Володіти почуттям гумору.
8. Мати живий та активний характер.
9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконання.
10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.
12. Володіти емоційною стабільністю.
13. Уміти переконувати.
14. Мати схильність до самоаналізу.
Звіт з МО ЗАВАНТАЖИТИ
Тематика засідань
методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу предметів
на 2019-2020 навчальний рік
І засідання(вересень)
Тема:Організація навчально-виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2019/2020 навчальному році. Організаційно-методичний супровід упровадження НУШ новий Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району.
05.09.2019Р.
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Аналіз роботи МО за 2018-2019 н. р. та основні напрямки й завдання роботи на 2019-2020 н.р. | |
2 | Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів у 2019-2020 н. р. | |
3 | Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів. | |
4 | Вивчення особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу в 6 класі відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. | |
5 | Обговорення та погодження календарного планування. | |
6 | Різне. |
ІІ засідання (листопад)
Тема:Формування в учнівмотивації до навчальноїдіяльності та саморозвитку в контекстікомпетентнісногопідходу до навчально-виховногопроцесув.Впровадження сучасних форм і методів НУШ.
14.11.2-19р.
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Про підготовку до атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу. | |
2 | Підведення підсумків І етапуВсеукраїнських учнівських олімпіад. | |
3 | Формування в учнів на уроках зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу. | Терлецька Д.В. |
4 | Сучасні підходи до впровадження НУШ. | |
5 | Використання інтерактивних технологій на уроках історії Формування самоосвітньої компетентності учнів. | Данканич С.Ф. |
6. | Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань). | Шкільний бібліотекар Рацин Т.В. |
ІІІ засідання (грудень)
Тема:Робота в групах «Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів». Впровадження НУШ.18.12.2019Р.
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Про підсумки роботи МО за І семестр. | |
2 | Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках суспільних дисциплін з ціннісних позицій. | |
3 | Бінарний урок. Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комутаційні технології сучасних форм і методів НУШ. | |
4 | Обговорення відкритого уроку. | |
5 | Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, конкурсу ім. Т.Г. Шевченка. | |
6 | Різне. |
ІVзасідання( січень)
Тема:Організація навчально – виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу на ІІ семестр на 2019-2020 навчальному році. Організаційно-методичний супровід упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладів району.
14.01.2020р.
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Обговорити план роботи і завдання вчителів МО на 2019-2020 н.р. | Члени МО |
2 | Обговорення і погодження календарних планів вчителів предметників. | Члени МО |
3 | Внесення пропозицій до плану роботи МО на ІІ семестр 2019-2020 н.р. | Члени МО |
4 | Різне. | |
V засідання( травень)
Тема:Інноваційні технології як складова особистісно орієнтованого навчання
№ | Змістроботи | Відповідальниий |
1 | Державна підсумкова атестація як форма перевірки набутих знань та мовленевої культури учнів. | |
2 | Обмінятися досвідом роботи учнів до державної підсумкової атестації. | |
3 | Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. | |
4 | Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу. | Члени МО |
5 | Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування. | Члени МО |
6 | Різне. | Члени МО |
Тема.Організація навчально-виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2018/2019 навчальному році. Організаційно-методичний супровід упровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району.
Мета: Провести детальний аналіз роботи ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2017/2018 навчальний рік; Обговорити план роботи і завдання вчителів ШМО на 2018/2019 навчальний рік; Розглянути особливості подальшого планування та реалізації завдань викладання української мови та літератури, світової літератури, історії, правознавства в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району; Розглянути новинки методичної літератури.
Завдання:
1.Проаналізувати підсумки роботи, шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2017/2018 навчальному році та визначити завдання на 2018/2019 навчальний рік.
2.Надати науково-методичну допомогу щодо впровадження нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району.
Термін проведення: 07 вересень 2018року
Місце проведення: кабінет української мови та літератури
Форма проведення: інструктивно-методична нарада.
Питання для обговорення:
1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу за 2017/2018 навчальний рік. Обговорення і затвердження роботи шкільного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. На 2018/2019 навчальний рік.
Данканич С.Ф. керівник МО
2.Ознайомлення з методичними рекомендаціями викладання базових дисциплін.
Вчителі МО
3.Оговорення календарного плануваня на 2018-2019 н.рік
Тема.Розвиток національно - патріотичних почуттів шляхом оптимізації навчально-виховного процесу на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін»
Мета:
· Використовувати поряд із перевіреним методичним арсеналом нові практичні методи та прийоми перевірки знань;
· Виховувати патріотичні та комунікативні компетентності серед сучасної молоді.
Завдання:
1. Заслухати доповідь «Креативне мислення учнів на уроках зарарубіжної літератури та англійської мови». Терлецька Д.
3. Ознайомитися з вимогами щодо підготовки та проведення І етапу учнівських олімпіад із мови, літератури, історії, правознавства, мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.
Термін проведення: 12 листопад 2018року
Місце проведення: кабінет історії
Форма проведення: семінар-практикум
Питання для обговорення:
1. Креативне мислення учнів на уроках зарубіжної літератури англійської мови . Терлецька Д.В.
2. Про підготовку та проведення І етапу учнівських олімпіад із мови, літератури, історії, правознавства, мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.
Вчителі МО
3. Відритий урок з історії
Данканич С.Ф.
Тема.Робота в групах «Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів».
Мета:
· Формувати потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології.
Завдання:
1. Поповнити знання про використання ІКТ на уроках англійської мови із виступу
2. Інтерактивні методи навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів на уроках історії та мистецтва. Данканич С.Ф.
3. Прослухати та доповнити власними міркуваннями із досвіду роботи,
Роман М.Ю.
Термін проведення: 20.12. 2018 року
Місце проведення: кабінет української мови
Форма проведення: семінар-консультація
Питання для обговорення:
1. Доповідь «Використання ІКТ на уроках англійської мови» .
Білак М.П.
2.Інтерактивні методи навчання, як засіб розвитку творчого потенціалу учнів на уроках історії та мистецтва. Данканич С.Ф.
Тема. Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процес.
Мета: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної
майстерності вчителів для подальшого впровадження в
практику роботи.
Завдання: Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти
Термін проведення: 14.003.2018 року
Місце проведення: кабінет історії
Форма проведення: семінар-консультація
Питання для обговорення
1. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.
Рацин Т.В.
2. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються .
3. Тренінг «Мій успіх».
Відкритий урок з української мови в 5 класі. Тема уроку " Речення, його граматична основа" вчитель Сакалош Марина В.
Відкритий урок з англійської мови у 4 класі на тему"The Night before Christmas" вчитель Терлецька Д.В.
Відкритий урок у 7 класі на тему: "Проблема взаємин між батьками та дітьми в оповіданні Дж.Олдріджа “Останній дюйм” вчитель Попович М.Ю.
Майстер-клас "Я так роблю" ПРЕЗЕНТАЦІЯ. ЗАВАНТАЖИТИ
Майстер-клас "Я так роблю" ДОПОВІДЬ ЗАВАНТАЖИТИ




Відкритий урок у 6 класі з історіії на тему: " Якими були природа і населення Стародавньої Греції"
ЗВІТ ЗА I СЕМЕСТР
Засідання МО суспільно-гуманітарного циклу на тему"Синдром професійного вигорання педагога"
План роботи методоб’єднання суспіль
І засідання (організаційно-інструктивне)
Тема.Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу
Мета: проаналізувати результативність роботи МО за минулий рік, визначити напрямки роботи кожного вчителя, що входить у ШМО, ознайомитися з нормативними документами про викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у поточному навчальному році, провести діагностування вчителів з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблемних питань
Дата проведення: 05.09 2017 року
План роботи
№ з/п | Тема | Виконавець |
1. | Обговорення виконання плану роботи за минулий навчальний рік та корекція плану на поточний навчальний рік. | ЗДНВР Керівник МО |
2. | Опрацювання Листа МОН України №1/9-436 від 09/08/2017 року «Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі» та Методичні рекомендації | Вчителі МО |
3. | Аналіз навчальних програм, підручників на 2017-2018 навчальний рік. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Обговорення календарно-тематичних планів. | Вчителі МО |
4. | Навчальний семінар. Вивчення рекомендацій методичного кабінету відділу освіти та школи щодо ведення класного журналу, учнівських зошитів. Опрацювання наказу по школі «Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі» | Вчителі МО |
5. | Готовність кабінетів до нового навчального року. План роботи кабінету | Вчителі МО |
6. | Обговорення індивідуальних проблемних тем вчителів | Вчителі МО |
7. | Діагностування вчителів та поновлення діагностичних карт вчителів МО | Вчителі МО |
ІІ засідання
Тема.Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ
Мета: опрацювати Положення про атестацію педагогічних працівників; проаналізувати хід підготовки до проведення предметних олімпіад; розглянути проблеми наступності між початковою школою і 5 класом та шляхи їх розв’язання, розглянути форми і методи проведення дослідницької роботи з учнями, її результативність.
План роботи
№ з/п | Тема | Виконавець |
1. | Опрацювання Положення про атестацію педагогічних працівників | Вчителі МО |
2. | Актуальна тема.Використання ігрових методів і форм на уроках фіз.вих. | Вч. фіз.вих. Гудь В.В. |
3. | Методична майстерня.Дослідницька та пошукова робота – основа розвитку пізнавальної активності учнів на уроках історії | Вч.історії Терпай В.В |
4. | Круглий стіл. Активізація пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури . | Вч. зар.літ. Кляп Т.В. |
4. | Позакласна робота. Обговорення роботи вчителів щодо виконання програми «Обдарована дитина». Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметної олімпіади, конкурсів «Кришталева сова», «Гринвіч», «Соняшник», «Sunflaver» | Вчителі МО |
5. | Методичний банк. Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури | Шкільний бібліотекар |
ІV засідання
Тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ
Мета: опрацювати офіційні документи МОНМС України, які надійдуть протягом І семестру; розглянути форми і методи роботи щодо розвитку творчої особистості засобами ІКТ (з досвіду роботи); проаналізувати результати ІІ районного туру предметних олімпіад.
План роботи
№ з/п | Тема | Виконавець |
1. | Опрацювання офіційних документів МОНМС України про організацію закінчення І семестру 2017-2018н.р. | Вчителі МО |
2. | Актуальна тема. Розвиток творчої особистості засобами ІКТ на уроках історії. | Вч. історії Данканич С. Ф |
3. | Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз результатів районного етапу предметних олімпіад. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти | Вчителі МО |
4. | Презентую урок Відкритий урок | Березовскова О. Ю. |
5. | Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси | Шкільний бібліотекар |
ІІІ засідання
Тема:педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій.
Мета:вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічноїмайстерності вчителів для подальшого впровадження впрактику роботи. Опрацювати матеріали про ДПА у 9 класі розглянути питання ІКТ-супроводу уроків предметівсуспільно-гуманітарного циклу, заслухати звіти про педагогічноїдіяльність вчителів, які входять у МО; затвердити відгуки пророботу вчителів,що атестуються.
План роботи
№ з/п | Тема | Виконавець |
1. | Про підготовку учнів 9-го класу до ДПА | Вчителі МО |
2. | Актуальна тема.ІКТ-супровід уроків предметів суспільно-гуманітарного циклу | Вчителів МО |
3. | Аналіз, самооцінка та корекція власної педагогічної діяльності вчителя як результат підвищення кваліфікації. (Творчі звіти) | Вчителі МО |
4. | Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються | Вчителі МО |
5. | Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси | Шкільний бібліотекар |
V засідання
Тема. Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу
Мета: опрацювати офіційні документи МОН щодо початку нового навчального року; розглянути шляхи реалізації виховної функції як засобу розвитку інформаційної культури особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу; обговорити пропозиції щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.
План роботи
№ з/п | Тема | Виконавець |
1. | Опрацювання нових офіційних документів МОН щодо нового навчального року. | Вчителі МО |
2. | Актуальна тема. Виховна функція уроку, шляхи реалізації. | Вчителі МО |
3. | Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність | Вчителі МО |
4. | Вернісаж педагогічних сюжетів. Організація повторення і систематизації знань учнів | Вчителі МО |
5. | Актуальний інструктаж. Про підготовку до державної підсумкової атестації | Керівник МО |
6. | Панорама методичних перспектив.Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік | Вчителі МО |
7. | Методичний банк. Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси | Шкільний бібліотекар |
Презентація методоб`єднання суспільно-гуманітарних дисциплін (презентація) ЗАВАНТАЖИТИ
Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Роман Марії Юріївни ЗАВАНТАЖИТИ
ПЕРЕДОВИЙ ДОСВІД РОБОТИ вчителя української мови та літератури Роман Марії Юріївни ЗАВАНТАЖИТИ
Метод проектів на уроках української мови та літератури ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
Метод проектів на уроках української мови та літератури ДОПОВІДЬ ЗАВАНТАЖИТИ
Письменники нашого краю ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАВАНТАЖИТИ
Широківська ЗОШ І ІІст
Шевченку 201
Прізвище, ім’я, по батькові | Проблемне питання |
Терпай Василь Васильович | Інтерактивні методи навчання і виховання учнів на уроках історії та правознавства. |
Роман Марія Юріївна | Використання інтерактивних методів навчання та впровадження методу проектів на уроках української мови і літератури – один із напрямів активізації пізнавальної діяльності учнів |
Попович Марина Юріївна | Розвиток творчих здібностей школярів на уроках зарубіжної літератури. |
Білак Маргарита Петрівна | Формування комунікативних навиків учнів шляхом впровадження ІКТ на уроках англійської мови та оволодіння необхідним мовним матеріалом для спілкування. |
Терлецька Діана Василівна | Формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках англійської мови |
Гудь Вікторія Вікторівна | Удосконалення форм і методів проведення уроків з метою формування в учнів стійкої мотивації одо систематичних занять фізичною культурою і спортом , ведення здорового способу життя, несприйняття шкідливих звичок |
Данканич Світлана Федорівна | Формування національно-патріотичного виховання на уроках історії |
Кляп Тетяна Володимирівна | |
Березовська Оксана Юріївна | Технологія диференційованого навчання на уроках укр. мови, літератури та музики |
Сакалош Марина Вікторівна | Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури. |
Методичне об’єднання ставить такі основні завдання на 2022-2023 навчальний рік:
1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, зарубіжної літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок.
2. Навчати школярів користуватися всіма багатствами мовних засобів, формувати у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення.
3. Забезпечувати засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.
4. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках української мови, української літератури, історії світової літератури, творчо підходити до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
5. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
6. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
7. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
8. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з невстигаючими учнями.
9. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.
10. Організувати проведення у школі тижні рідної мови та української літератури , історії, іноземної мови, світовоїлітератури, музики.
Провідні науково - методичні проблеми:
район:
Впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес як шлях до забезпечення рівного доступу до якісної освіти
школа:
Вивчення і врахування психолого- педагогічних умов розвитку особистості учня ; вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження сучасних педагогічних технологій
Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу:
розвиток комунікативних здібностей учнів в процесі вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій;
використання інтерактивних методів навчання на уроках
Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів:
1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:
• кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально – виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків, виховних заходів, взаємо відвідування уроків;
• на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.
2. Проводити аукціон педагогічних ідей.
3. Проводити творчі звіти вчителів, які атестуються на вищу категорію та підтвердження вищої категорії. 4. Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань, умінь, навичок учнів.
1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і визначення психолого – педагогічних , медико – фізіологічних особливостей особистості.
2. На уроках з предметів суспільно – гуманітарного циклу особливу увагу приділяти:
розвитку зв’язного мовлення;
збагаченню активного словникового запасу;
розвитку діалогічного мовлення;
удосконаленню якостей читання;
розвитку оперативної пам’яті;
формуванню духовної культури школярів.
3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.
4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими учнями.
5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного оточуючого світу і себе.
6. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо практикуючи нестандартність їх форм і змісту.
7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського народу.
8. Проводити позакласну роботу з учнями.
Предметні тижні Широківської ЗОШ І-ІІ ст.з предметів гуманітарного циклу
Дата проведення | тиждень |
грудень | правознавчий - Данканич С.Ф. |
листопад | української мови - Сакалош М. В. |
вересень | фізичної культури - Гудь В.В. |
листопад | англійської мови - Білак М. П., Терлецька Д. В. |
січень | історії - Данканич С. Ф. |
Коментарi